Продукція

Мотоблок Кентавр МБ40-1С/G (колеса 13х5.00-6)

Артикул: 192656

  • Ціна: 25 789 грн
* Рекомендована Роздрібна Ціна



ДВИГУН
Модель двигуна 170F
Тип палива Бензин
Потужність двигуна, к.с. 7,0
Робочий об'єм двигуна, см³ 212
Номінальні обороти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
Ємність паливного бака, л. 6
Система запуску двигуна Ручний стартер
Повітряний фільтр Двоступеневий (з масляною ванною)
Тип, ємність АКБ А∙год Немає
Обсяг картера двигуна, л 0,6
Тип масла в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла Є
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Обсяг системи охолодження, л -
Тип охолоджуючої рідини -
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії Прямий
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове
Тип приводних ременів -
Струмок для підключення активного навішування -
Тип коробки передач Шестеренчата
Кількість передач 1/1 + нейтраль
Спосіб включення заднього ходу Окрема передача
Привід фрези Прямий шестеренчатий
Вал відбору потужності -
Обсяг масла в картері трансмісії, л 0,5
Тип масла в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API GL-
Транспортні колеса 13Х5,00-6
Колія коліс, мм 405
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 1,5 / 1,5
Тип і регулятор керма 3 позициї, по висоті
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою -
Спосіб установки грунтофрези Окремо від транспортних коліс
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв 250
Кількість секцій грунтофрези, шт 6=(1+2)+(2+1)
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези 4,0 ММ Х 198 ММ / 18 од.
Ширина захвату грунтофрези, мм 580, 720
Діаметр ротора грунтофрези, мм 285
Глибина культивації, мм До 200
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання Немає
Вимірювальні прилади Немає
Інше обладнання Немає
ЗІП У комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм 1500х700х1100
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 71 / 71 (+12 кг вантаж у комплекті)

Опис мотоблока МБ40-1С/G (колеса 13х5.00-6)

Мотоблок МБ40-1С/G – новинка в лінійці мотоблоків «Kentavr».

Він чудово виконує обробку ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С/G подужає і більший майданчик − просто на це буде потрібно трохи більше часу.

МБ40-1С/G чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, у теплицях тощо.

З МБ40-1С/G працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки працівника, якщо порівнювати з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.

Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерній для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий редуктор. У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки ведучим колесам із шевронним протектором «ялинка».

Така конструкція мотоблока дає масу переваг і працювати з ним набагато легше, зручніше та ефективніше.

Потужність МБ40-1С. Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком достатньо для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих.

Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю.

Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.

Сумісність з навісним обладнанням. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С/G перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Можна (через спеціальну перехідну зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз.

До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення. Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С/G, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.

Розвернути

Особливості моделі МБ40-1С/G (колеса 13х5.00-6):

  • Висока якість розпушування забезпечується завдяки високій швидкості обертання роторної ґрунтофрези − 250 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей з ґрунтофрезою замість коліс при відносно повільному (близько 2 км/год) переміщенні мотоблока по оброблюваній ділянці на ведучих колесах. Таким чином, можна за один прохід розпушувати ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.
  • Наявність окремого важеля для увімкення/вимкнення фрези. Це дає можливість:
    • працювати з навісним обладнанням, не знімаючи ножі фрези;
    • перевозити мотоблок з увімкненою передачею і вимкненою фрезою (не треба переводити колеса в транспортний режим, не треба штовхати мотоблок).

    Також в КПП присутня нейтральна передача – можна перевозити мотоблок із вимкненим двигуном без переведення коліс в транспорте положення.

  • Прямий привід на коробку передач виконаний через багатодискове зчеплення, має менші втрати потужності, ніж пасовий привід, тому дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність та підвищує ефективність мотоблока.
  • У комплекті є додатковий вантаж 12 кг — суттєво збільшує вагу агрегату, що в свою чергу дає можливість використовувати більш широкий асортимент навісного обладнання.
  • Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів — дає можливість рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
  • Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) — з суцільним металевим корпусом та зручним баранчиком для регулювання.
  • Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між ведучими колесами і ґрунтофрезою. При цьому центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким — працівникові не потрібно докладати стільки зусиль для підтримки рівноваги агрегату, скільки під час культивації звичайними мотоблоками.
  • Легка керованість. Ведучі колеса позбавляють працівника від необхідності вручну штовхати або тягнути мотоблок по полю. Ввімкнення переднього або заднього ходу здійснюється дуже просто − затисненням потрібного важеля на руків’ї керма.
  • Опора на ведучі колеса значно зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези та ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінням або твердими фрагментами ґрунту.
  • Ергономіка. Важелі переднього і заднього ходу, фрези, важіль ручного газу і вимикач двигуна зручно розташовані на кермі або поруч із ним. Кермо, до речі, не тільки регулюється по висоті, але його можна швидко скласти. Це зручно під час транспортування в машині або під час зберігання.
Немає опису

Написати відгук

Новинки

Акційні товари

Зв'язатися з нами
Ваше ім’я:
Телефон
Коментар
Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!