ПН - ПТ: с 9:00 до 21:00

Продукція

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Артикул: 217889

  • Ціна: 31 450 грн


Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Прямий привід на коробку передач - виконаний через багатодискове зчеплення, має менші втрати потужності, ніж пасовий привід, тому дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність та підвищує ефективність мотоблока.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Фреза винесена назад — дуже стійкий і легкий у керуванні завдяки низькому центру тяжіння.

Висока якість розпушення ґрунту завдяки підвищеній швидкості обертання ґрунтофрези — 275/565 об/хв.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Вдосконалена КПП с 2 передачами вперед і 1 назад дозволить виконати будь-які задачі з культивації та обробки ґрунту.

Наявність нейтралі - мотоблок можна перекотити без ввімкнутого двигуна.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом - значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 2 гвинтів - дає змогу налаштувати кермо за висотою та кутом повороту для комфортної роботи.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Поліпшений зручний важіль «ручного газу» (манетка) — з суцільним посиленим пластиковим корпусом. Кнопка вимкнення запалення в 1 корпусі з манеткою.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі - дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою — захищає від можливих опіків оператора мотоблока.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 500/650 мм зі знімними секціями — дає змогу вибрати потрібні розміри для обробки різних культур.

Ножі фрези завтовшки 5,5 мм, довжина 235 мм.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Датчик контролю рівня мастила в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня мастила.

Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Відкидна задня частина з гребенем, змінна ширина захисного кожуха — для зручності очищення ножів фрези, гребінь сприяє розбиванню грудок землі, кожух повністю закриває робочу частину фрези як ззаду, так і спереду.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Повітряний фільтр з масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря.

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка». Шини високої якості.

Опис мотоблоку Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Мотоблок МБ40-1С/G-2F – новинка в лінійці бензинових мотоблоків Kentavr.

Він чудово виконує обробку ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С/G-2F подужає і більшу площу − просто на це потрібно буде трохи більше часу.

МБ40-1С/G-2F чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, квіткових клумбах, у теплицях тощо.

З МБ40-1С/G-2F працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки оператора, якщо порівнювати з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.

Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерній для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий ланцюговий редуктор.

У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки ведучим колесам із шевронним протектором «ялинка» розміром 4.00-8.

Така конструкція мотоблока має численні переваги і працювати з ним набагато легше, зручніше та ефективніше.

Коробка перемикання передач. Вдосконалена КПП з 2 передачами вперед і 1 назад – дозволить виконати будь-які задачі з культивації та обробки ґрунту. Наявність нейтралі – мотоблок можна перекотити без увімкненого двигуна.

Важіль фрези має 3 положення – напрямок обертання вперед/вимкнено/напрямок обертання назад.

Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком достатньо для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам’янистих.

Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур’яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю до 565 об/хв.

Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.

Кермо регульоване за висотою і напрямком.

Сумісність із навісним обладнанням. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С/G-2F перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Можна (через спеціальне перехідне зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз. Завдяки тому, що можна вимкнути ґрунтофрезу – це буде робити доволі зручно.

До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення. Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С/G-2F, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.

Розвернути

ДВИГУН
Модель двигуна 170F
Тип палива Бензин
Потужність двигуна, к.с. 7,0
Робочий об'єм двигуна, см³ 212
Номінальні обороти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
Ємність паливного бака, л. 3,6
Система запуску двигуна Ручний стартер
Повітряний фільтр Двоступеневий (з масляною ванною)
Тип, ємність АКБ А∙год Немає
Обсяг картера двигуна, л 0,6
Тип масла в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла Є
Система охолодження двигуна Повітряна
Обсяг системи охолодження, л Немає
Тип охолоджуючої рідини Немає
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії Прямий
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове
Тип приводних ременів Немає
Струмок для підключення активного навішування Немає
Тип коробки передач Шестеренчаста
Кількість передач 2/1 + нейтраль
Спосіб включення заднього ходу Окрема передача
Привід фрези Ланцюговий
Вал відбору потужності Немає
Обсяг масла в картері трансмісії, л 2,5
Тип масла в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-
Транспортні колеса 4.00-8
Колія коліс, мм 405
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 2,5; 6,5/2,2
Тип і регулятор керма Швидке регулювання за висотою і напрямком
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою Немає
Спосіб установки грунтофрези Окремо від транспортувальних коліс (активна фреза)
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв 275; 565/305
Кількість секцій грунтофрези, шт 6=(1+2)+(2+1)
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези 5,5 мм х 235 мм / 24 од.
Ширина захвату грунтофрези, мм 500, 650
Діаметр ротора грунтофрези, мм 350
Глибина культивації, мм До 200
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання Немає
Вимірювальні прилади Немає
Інше обладнання Немає
ЗІП У комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм 1700х700х950
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 95/95
Немає опису

Написати відгук

Новинки

Акційні товари

Зв'язатися з нами
Ваше ім’я:
Телефон
Коментар
Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!