• УКР
  • УКР
Продукція

Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

Артикул: 133947

  • Ціна: 40 496 грн
* Рекомендована Роздрібна Ціна



ДВИГУН
Модель двигуна ДД195ВЕ
Тип палива Дизель
Потужність двигуна, к.с. 8,9/12,0
Робочий об'єм двигуна, см³ 631
Номінальні обороти, об/хв 2200
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 255
Ємність паливного бака, л. 9,0
Система запуску двигуна Електричний / ручний стартер
Повітряний фільтр Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год 45
Обсяг картера двигуна, л 2
Тип масла в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла -
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження радіаторного типу
Обсяг системи охолодження, л 2,3
Тип охолоджуючої рідини Вода (дистильована)
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
Тип приводу трансмісії Ремінний
Тип зчеплення Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Тип приводних ременів -
Струмок для підключення активного навішування Є
Тип коробки передач Шестерна
Кількість передач 6/2
Спосіб включення заднього ходу Важелем
Привід фрези Шестерно-ланцюговий
Вал відбору потужності Бічний, під шпонку Ø17,5
Обсяг масла в картері трансмісії, л 5,0
Тип масла в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Транспортні колеса 6.00-12
Колія коліс, мм 650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 3,2-25,9 / 2,6-6,7
Тип і регулятор керма -
РОБОЧІ ОРГАНИ
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Спосіб установки грунтофрези Окремо через перехідний редуктор
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв 400
Кількість секцій грунтофрези, шт 12
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези 22
Ширина захвату грунтофрези, мм 1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм 400
Глибина культивації, мм 190
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Електрообладнання Електрогенератор, 12 В
Вимірювальні прилади Амперметр
Інше обладнання Передня фара, 55 Вт
ЗІП В комплекті
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм 2250×1060×1000
СпорядженА вага, на колесах/на фрезах, кг 297

Опис мотоблока Кентавр МБ 1012ДЕ

Відеоогляди:

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.

Головні переваги моделі Кентавр МБ 1012ДЕ:

Надійний дизельний двигун потужністю 12 к. с. оснащений електростартером. Ефективна система водяного охолодження.

Кріплення рами двигуна на 5 болтах.

Багатоступінчастий повітряний фільтр з прозорим циклоном

Три приводних ременя на головній передачі. Металевий захисний кожух на відомому шківі.

Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю

Обгумовані тяги управління колісними муфтами, ручним газом і зчепленням.

Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних ременів.

М'які гумові не ковзаючі рукоятки. Трьохточкове кріплення керма. Металева поперечина для збільшення жорсткості керма.

Паливний фільтр з прозорим корпусом і паперовим елементом, що фільтрує, захищений металевою пластиною.

Захисний кожух на глушнику від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП.

Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2.

Додатковий струмок на приводному шківі для підключення робочих органів навісного обладнання.

Двохдискове нормально замкнуте зчеплення з системою фіксації у включеному стані.

Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестеренчатого редуктора.

Можливість роз'єднання муфти на кожне колесо окремо для повороту.

Поперечний вал відбору потужності на боці коробки передач. Датчик тиску масла «грибок»

Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.

Можливість встановлення навісний ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.

Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.

Картер і кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.

Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Колія регулюється безступенево в діапазоні 700-900 мм.

Суцільний (не зварений) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма.

Електрогенератор 12 вольт. Яскрава передня фара. Передні світловідбивачі.

Розвернути

Особливості моделі Кентавр МБ 1012ДЕ:

ДВИГУН

  • Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
  • 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
  • Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
  • Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
  • Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
  • Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
  • Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
  • Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
  • Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.

ТРАНСМІСІЯ

  • Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
  • Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
  • Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
  • Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
  • Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.

РАМА

  • Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
  • Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
  • Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
  • Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
  • Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
  • Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
  • Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
  • Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.

ЕРГОНОМІКА

  • Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
  • Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції. 
  • Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
  • Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
  • Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.

Написати відгук

Новинки

Акційні товари

Зв'язатися з нами
Ваше ім’я:
Телефон
Коментар
Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!