
Мотоблок Кентавр МБ1010ДЕ (мотоблок + фреза)

Мотоблок Кентавр МБ1010ДЕ (мотоблок + фреза)
- Ціна: 59 755 грн
ДВИГУН | |
Модель двигуна | ДД190ВЕ |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, к.с. | 7,41/10,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 573 |
Номінальні обороти, об/хв | 2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 271 |
Ємність паливного бака, л. | 9,0 |
Система запуску двигуна | Електричний/ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А∙год | 45 |
Обсяг картера двигуна, л | 2 |
Тип масла в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла | - |
Система охолодження двигуна | Рідинне охолодження |
Обсяг системи охолодження, л | 2,3 |
Тип охолоджуючої рідини | Вода (дистильована) |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінний |
Тип зчеплення | Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Тип приводних ременів | - |
Струмок для підключення активного навішування | Є |
Тип коробки передач | Шестерна |
Кількість передач | 6/2 |
Спосіб включення заднього ходу | Важелем |
Привід фрези | Шестерно-ланцюговий |
Вал відбору потужності | Бічний, під шпонку Ø17,5 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 5,0 |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,8-23 / 1,2-4,6 |
Тип і регулятор керма | - |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб установки грунтофрези | Окремо через перехідний редуктор |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 400 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 12 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 22 |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 1100 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 400 |
Глибина культивації, мм | 190 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | Електрогенератор, 12 В |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 2250×1060×1000 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 266 / 337 |
Опис мотоблока Кентавр МБ 1010ДЕ
Відеоогляди:
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1010ДЕ:
- надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
- дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
- чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
- збільшена ширина колії - 740 мм;
- плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
- чавунна кришка картера;
- п'ятиточкове кріплення рами;
- металевий резервуар для палива;
- укріплена перфорована решітка радіатора;
- зручні і м'які рукоятки керма;
- розширений зіп.
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1010ДЕ:

Надійний дизельний двигун потужністю 10 к. с. оснащений електростартером. Ефективна система водяного охолодження.

Кріплення рами двигуна на 5 болтах.

Багатоступінчастий повітряний фільтр з прозорим циклоном.

Три приводних ременя на головній передачі. Металевий захисний кожух на відомому шківі.

Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю

Обгумовані тяги управління колісними муфтами, ручним газом і зчепленням.

Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних ременів.

М'які гумові не ковзаючі рукоятки. Трьохточкове кріплення керма. Металева поперечина для збільшення жорсткості керма.

Паливний фільтр з прозорим корпусом і паперовим елементом, що фільтрує, захищений металевою пластиною.

Захисний кожух на глушнику від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП.

Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2.

Додатковий струмок на приводному шківі для підключення робочих органів навісного обладнання.

Двохдискове нормально замкнуте зчеплення з системою фіксації у включеному стані.

Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестеренчатого редуктора.

Можливість роз'єднання муфти на кожне колесо окремо для повороту.

Поперечний вал відбору потужності на боці коробки передач. Датчик тиску масла «грибок».

Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.

Можливість встановлення навісний ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.

Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.

Картер і кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.

Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Колія регулюється безступенево в діапазоні 700-900 мм.

Суцільний (не зварений) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма.

Електрогенератор 12 вольт. Яскрава передня фара. Передні світловідбивачі.