• УКР
  • УКР
Продукція

Двигун газ/бензин Кентавр ДВЗ-390БГ

Артикул: 125544

  • Ціна: 8 628 грн
* Рекомендована Роздрібна Ціна



Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий
Потужність двигуна, к.с. 13,0
Робочий об'єм двигуна, куб. см 389
Діаметр циліндра/хід поршня, мм 88 / 64
Система охолодження Повітряна примусова
Електричний стартер Немає
Витрати палива:
- скраплений газ, гр/кВт * год 435
- природний газ, м3/кВт*год 0,55
Тиск зрідженого газу на вході, кПа 0,5
Тиск природного газу на вході, кПа 2,1-2,2
Ємність паливного бака, л 6,5
Обсяг масла в картері двигуна, л 1,1
Тип хвостовика вала Шпонковий з центральним внутрішнім різьбленням
Діаметр валу, мм 25,4
Довжина валу, мм 72,2
Датчик низького рівня масла в двигуні Є
Габарити упаковки, мм 500х450х510
Маса нетто/брутто, кг 29,5/31,5

Опис двигуна газ/бензин Кентавр ДВЗ-390БГ

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БГ – потужний модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БГ потужністю 13,0 к.с. і робочим об’ємом 389 куб.см, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-390БГ для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Завдяки карбюратору з газовим редуктором для живлення двигуна можна використовувати 3 види палива: бензин, зріджений і магістральний газ. Номінальна витрата палива за такої умови складає: при роботі двигуна на бензині – 385 г/кВт*год, при роботі на зрідженому газі – 435 г/кВт*год, при роботі на природному газі – 0,55 м3/кВт*год.

Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, у разі відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Кентавр ДВЗ-390БГ можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.

Розвернути

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-390БГ:

  • компактність;
  • мала вага;
  • ергономічність;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації й обслуговування;
  • низькі рівні вібрації й шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 25,4 мм;
  • газовий редуктор для роботи на 3 видах палива;
  • датчик низького рівня масла в картері;
  • дві горловини для заливання масла в картер;
  • повітряний фільтр із масляною ванною.

Написати відгук

Зв'язатися з нами
Ваше ім’я:
Телефон
Коментар