• УКР
  • УКР
Продукція
Фільтр
Ціна
від до грн
Потужність двигуна, к.с.
1269
Об'єм двигуна, см3
1274
Тип валу
1277
Система запуску
1247
Сортувати за:

Двигуни газобензинові Кентавр™: однотактний чотирициліндрові двигуни на природному і зрідженому газу, бензині

Безліч транспортних засобів, сільськогосподарських, будівельних агрегатів, побутових інструментів і пристосувань приводиться в роботу бензиновими, дизельними або електричними двигунами. На жаль, жоден із робочих механізмів не слугує вічно. Як правило, швидше інших агрегатів випрацьовує свій ресурс двигун. І тоді цілком працездатний пристрій зупиняється. Його можна відремонтувати та заощадити гроші, встановивши новий мотор замість зношеного. Автомобільні та мотоциклетні мотори не завжди годяться для цього. Адже вони спроєктовані для специфічних умов експлуатації й не підходять до мотоблоків, культиваторів, човнів, бензопил, різної паркової та будівельної техніки через велику масу, потужність, оберти, тягове зусилля тощо. Тому в машинобудуванні виник цілий сегмент, який назвали двигунами загального призначення. Вони мають оптимізовану конструкцію, спеціальне компонування, уніфіковане кріплення.

Завдяки подібним вимогам і стандартам кожен із них може підходити відразу для декількох видів обладнання, абсолютно різних за призначенням. Наприклад, двигуни потужністю 5–7 к. с. потрібні як для сільськогосподарських мотоблоків, так і для мотопомп, електричних генераторів, снігоприбиральних машин, човнів. Популярні двигуни загального призначення й малої потужності — приблизно 2 к. с., і великої — 18 к. с. й вище.

Більшість побутових агрегатів призначені для роботи з бензиновими двигунами. Але і професійне обладнання — мотоблоки, бензопили, бензокоси тощо — теж нерідко оснащується бензиновими ДВЗ. Якщо такі мотори оснастити спеціальними карбюраторами, вони можуть поряд із бензином використовувати як паливо також природний та зріджений газ. Наприклад, Кентавр™ виробляє такі одноциліндрові чотиритактні мотори повітряного охолодження. Модель Кентавр ДВЗ-200 БГ має невелику вагу — 13,5 кг, потужність 6,5 к. с. На 1 кВт/год роботи він витрачає 380 г бензину або 430 г зрідженого газу, або 0,50 м3 природного газу. Двигун ДВЗ-390 БГ удвічі потужніший та важить 29,5 кг. Витрата палива на 1 кВт/год роботи в нього теж трохи вища: 385 г, 435 г і 0,55 м3 відповідно. Ці мотори оснащені ручним стартером, що забезпечує досить легкий старт.

Можливість застосовувати різні види палива не просто дає власнику свободу вибору. Використання будь-якого з трьох видів палива дає змогу максимально знизити витрати на експлуатацію. Трипаливні двигуни Кентавр™ чудово годяться для використання на багатьох видах техніки. Серед них: мотоблоки, мотокультиватори, косарки, самохідні шасі, іригаційні та зрошувальні системи, будівельне обладнання — віброплити, ударні трамбівки, бетономішалки, компресори, насоси та мотопомпи. Редуктори, якими оснащуються трипаливні двигуни Кентавр™, дають високий обертальний момент навіть на малих обертах приводного вала. Завдяки наявності додаткових пристроїв відбору потужності є можливість одночасно залучити кілька механізмів: наприклад, самохідне шасі й робочі органи (фрези, компресори та ін.)

Двигуни Кентавр™ характеризуються сучасним дизайном та оптимальними робочими характеристиками. Вони прості у використанні та обслуговуванні. Серед найважливіших переваг техніки Кентавр™ — оптимальна конструкція, у якій є все необхідне й немає нічого зайвого. Завдяки цьому двигуни компанії характеризуються найкращим співвідношенням ціни та якості.

Развернуть
Модули для Опенкарт (Opencart) всех версий!