Двигун дизельний Кентавр ДВУ-300ДШЛ
Двигун дизельний Кентавр ДВУ-300ДШЛ
- Ціна: 11 200 грн
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, к.с. | 6,0 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 296 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 78/62 |
Система охолодження | Повітряна примусова |
Електричний стартер | Немає |
Витрата палива, гр/кВт*год | 276 |
Ємність паливного бака, л | 3,5 |
Обсяг масла в картері двигуна, л | 1,1 |
Тип хвостовика валу | Шліцевий |
Діаметр валу, мм | 25,0 |
Довжина валу, мм | 33,0 |
Довжина шліца, мм | |
Кількість шліців, шт | |
Габарити упаковки, мм | 495х470х540 |
Маса нетто/брутто, кг | 32,0/34,0 |
Опис двигуна дизельного Кентавр ДВУ-300ДШЛ
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Кентавр ДВУ-300ДШЛ є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Кентавр ДВУ-300ДШЛ потужністю 6,0 к.с., робочим об’ємом 296 куб.см і шліцьовою з'єднувальною частиною вала застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі міні-електростанцій; у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні: у віброплитах, вібротрамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Також двигуни Кентавр ДВУ-300ДШЛ можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Для запуску дизельних двигунів Кентавр ДВУ-300ДШЛ використовується ручний стартер. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що значно полегшує запуск у будь-яку пору року. Для полегшення доступу з різних боків картера передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.
Особливості моделі Кентавр ДВУ-300ДШЛ:
- шліцьовий вал діаметром 25 мм;
- повітряний фільтр із масляною ванною;
- ручний стартер;
- компактність і невелика вага;
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації й обслуговуванні;
- високі ККД і питома потужність;
- стабільність обертів у всьому діапазоні навантаження;
- повітряне охолодження;
- система прямого впорскування палива;
- сучасний насос високого тиску;
- декомпресійний клапан для полегшення запуску;
- дві горловини для заливання масла в картер із пробками-щупами;
- низькі рівні вібрації й шуму під час роботи.